Twitter Takip

12 Mayıs 2013

Annemle 'Anneler Günü' Diyaloğumuz :)


Malum olduğu üzere bugün Anneler Günü. Ben de gündüz bir ara annemi aradım kutlayayım diye, daha doğrusu babamı aradım annem cep telefonu kullanmıyor çünkü. Bugünün pazar olmasını fırsat bilip akraba gezmelerine gitmişler. Neyse efendim telefonu anneme verdi babam:

-Anne napıyosun nasılsın?
-İyiyim geziyoduk biz de işte.Sen napıyosun bişey mi oldu bi sıkıntın mı var paran mı bitti?
-Yoo öylesine aramıştım bişey mi olması lazım illa
-İyi o zaman sana şeyin selamı var hani gülten teyzenin eltisi vardı ya, kübra vardı
-Kübra'nın mı selamı var anne
-Yok eltisinin, annesinin yani
-Hıı sağolsun sen de ona söyle
-Orda değiliz şimdi önce ordaydık şimdi dayımgildeyiz yengenin de selamı var.
-Hııı o da sağolsun sen de ona söyle. Anne bu arada anneler günün kutlu olsun
-Hıı öyle miydi sağol teşekkür ederim.
  ---bikaç ıvır zıvır daha---
-İyi bişey demiyosan kapatıyorum o zaman
-Yok demiyorum hadi görüşürüz
-Görüşürüz..

Annemle samimi konuşmalarımız bundan pek de öteye gitmedi şimdiye kadar. Resmîyiz ama yine de seviyoruz birbirimizi :) Hediyesi de bütçemi toparladığım zaman olacak inşallah bikaç hafta erteliyorum.


Tüm annelerin, anne adaylarının, ilerde anne olacakların anneler günü kutlu olsunnn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu paylaşmak istemez misin?