Twitter Takip

8 Mayıs 2013

'Ağaçlar Ayakta Ölür'


Yazımı okuyan varsa merhabaaaa...

Dün gittiğim bir tiyatrodan bahsetmek istiyorum sizlere: 'Ağaçlar Ayakta Ölür'.Başkent Tiyatrosu'nun özenip bezenerek hazırladığı oyunlardan biri. Kim bilir kaçıncı kez oynadılar oyunu ama o heyecan hiç bitmez bilirim ben de :)

Oyunun konusu resmî sitelerinde şöyle anlatılmış: 

'Yıllar önce serseri olduğu gerekçesiyle, dedesi torununu evden kovar. Bu duruma üzülen büyükanneyi teselli etmek için dede, torununun ağzından yıllarca büyükanneye mektuplar yazar. Artık aradan 20 yıl geçmiştir ve büyükanne torununu çok özlemiştir. Dede, bu duruma üzülür ve iyi yönde kanunsuz çalışan ama herkese yardım eden bir genci, sahte torun olarak büyükannenin karşısına çıkarır. Aradan birkaç gün geçtikten sonra, büyükannenin asıl torunu kapıyı çalar. Artık dedeyi çok zor günler bekliyordur.'



Bu 3 şahıs da dede, büyükanne ve dedenin ayarladığı sahte torun oluyorlar. Ankara'da yaşayanlara tavsiye ediyorum ama öyle çooook da beğendiğim söylenemez. Daha güzel oyunları da var aynı ekibin. Tiyatro lise yıllarımdan kalan bir sevdadır benim için. Alışmışız tiyatroyu komedi olarak görmeye dram görünce tadı kaçıyor birazcık. Hele bir de çok yorgunsanız ve koltuğunuz da hiç rahat değilse. Neyse ben yine şikayetlenmeye başladım artık uyusam iyi olcak sanki :)

Hoşçakalınız efendim :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu paylaşmak istemez misin?