Twitter Takip

29 Haziran 2013

ORTAYA KARIŞIK :)

Bir süredir blogumda bir şeyler paylaşmam gerektiğini biliyorum ama ne yazsam karar veremiyorum. Artık yaz geldiğine göre blogumla daha çok ilgilenmeliyim bence.O zaman bu yazımda hayatımdaki son gelişmelerden azcık azcık bahsedeyim :) Şimdi haber bültenimize geçiyoruz:

  • Final sınavlarım beni çok yordu hatta çileden çıkardı. Zaten bu dönem haddinden fazlaca uzamıştı. Öyle değişik sınavlara girdim ki aklınız almaz. Ama neyse ki geçen yıldan bu döneme sarkan dersimden kurtuldum Allah'a şükür :)
  • Böylece son sınıf olmuş oldum. Üzüleyim mi sevineyim mi bilemiyorum. Üniversite hayatı iyi hoş ama insan bi yandan da artık ekonomik özgürlüğüne kavuşmak istiyor hani. Daha atanıp annemgilin ev borçlarını ödeyeceğim :)
  • Son sınıf olmanın sorumluluğuyla da gittim dershaneye yazıldım seneye eve taa 11de döncem,  kendimden bihaber şekilde yaşama provalarına başladım :)
  • Bu arada kar tanesi ile bendeniz masal perisi nihayet son senemizde eve çıkıyoruz :) Şu sıralar evin eşyaları ile uğraşmaktayız. Dershaneye de beraber yazıldık zaten seneye bizi ikiz ilan ediyorum :) Bu daaa yeni evimizin manzaracığı ;)
  •  Haa bir de masalımsı bir tat vererek anlattığım sevdiceğimle yaşantılarımın hikaye olarak algılanması üzerine onu bir seri haline getirmeye karar verdim. Bir Varmış Bir Yokmuş başlığı altında, kimi zaman da bizim fotoğraflarımızı görerek takip edebilirsiniz efendim :)
  • Son olarak havalar çok sıcak durduğum yerde terliyorum dışarı çıkmaya korkuyorum bayılıp kalcam diye :(
Haber bültenimizin burada sonuna geliyoruz sevgili misafirlerim. Hepinize püfül püfül günler diliyorummm.

6 yorum:

  1. evinizin manzarası ciddi güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler efendim :) bir deniz ya da orman değil ama bence de çok güzel :)

      Sil
  2. kulaklarım çınladı hemen geldim baktım yine bir dedikodu hep bir dedikodu :))

    YanıtlaSil
  3. hem kar Tanesi'ni hem seni ziyarete geleceğim bi gün Okullar açılsın ziyaretinize geleceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bi haber bu bekliyoruz mutlaka :)

      Sil

Yorumunu paylaşmak istemez misin?