Twitter Takip

26 Nisan 2013

Hafta Sonu Ruh Halim


Uzuuuunn bir aradan sonra yine bloguma döndüm. Aralarda uzun boşluklar bırakmak zorunda kalıyorum hep, düzenli bir insan sanarlar beni oysa..

Vizelerin getirdiği yoğun stresten sonra hafta sonu birazcık rahatım. 2 sınavım ve bir kaç tane teslim etmem ödevim kaldı. Ama şu an tam da haftanın yorgunluğunu atmak üzereyim hiç düşünemem onları (bkz: fotonun ilk kısmı) Pazara daha çok var nasılsa : )

Ayrıca bu hafta seneyeki ev arkadaşımız belli oldu. Çok yakın bir dostumla seneye aynı evi paylaşacak olmanın heyecanını yaşıyorum ilk yıldan beri hayalimizdi aslında ama son seneye kısmetmiş.

Yarın da sevdiğim insanı görmenin mutluluğunu yaşayacağım inşallah. Bu yazımı görüyorsa eğer bana dondurma alsın yarın : )))

Her zaman Cuma günü modunda olabilmenizi diliyorum. O pazarlar hiiiç gelmesin.
Görüşmek üzereee..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu paylaşmak istemez misin?